رفتن به بالا

پایگاه خبری جامعه نیوز | مرجع یادداشت های سیاسی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۰
  • الإثنين ۰ رمضان ۱۴۴۲
  • 2021 Monday 12 April
اوقات شرعی

به گزارش جامعه نیوز:  ۳۰ درصد «درآمد تبلیغات ورزشی» به وزارت ورزش و ۷۰ درصد به صدا و سیما اختصاص می‌یابد به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، نمایندگان مردم در خانه ملت در نشست علنی نوبت دوم امروز و در جریان بررسی بخش های هزینه‌ای لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور، با تصویب بند (ک) […]

به گزارش جامعه نیوز:

 ۳۰ درصد «درآمد تبلیغات ورزشی» به وزارت ورزش و ۷۰ درصد به صدا و سیما اختصاص می‌یابد

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، نمایندگان مردم در خانه ملت در نشست علنی نوبت دوم امروز و در جریان بررسی بخش های هزینه‌ای لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور، با تصویب بند (ک) تبصره ۹ ماده واحده لایحه بودجه، نحوه هزینه‌کرد درآمدهای ناشی از تبلیغات پخش مسابقات ورزشی را تعیین کردند.

بر اساس این مصوبه «به استناد بند (پ) ماده (۹۲) قانون برنامه ششم توسعه، وزارت ورزش و جوانان و سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران مکلفند درآمدهای تبلیغاتی ناشی از پخش مسابقات ورزشی را به ردیف درآمدی شماره ۱۴۰۱۸۴ نزد خزانه‌داری کل‌ کشور واریز کنند. وجوه واریزی از محل ردیف ۴۹-۵۳۰۰۰۰ مندرج در جدول شماره (۹) این قانون به نسبت سی درصد (۳۰%) در اختیار وزارت ورزش و جوانان (برای کمک به فدراسیون‌های مربوطه) و هفتاد درصد (۷۰%) در اختیار سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران قرار می‌گیرد».

انتهای پیام/


این خبر را هم ببینید:  تمرکز کمیسیون‌های تخصصی بر اولویتهای نظارتی و تقنینی و رویکرد برنامه‌محور

اخبار مرتبط



تبلیغات

جديدترين خبرها