به گزارش جامعه نیوز:
لزوم شکلگیری سازمان مسئولیتهای اجتماعی در کرمان
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، علی زینیوند امروز در دیدار هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومیها ضمن تبریک ۲۷ اردیبهشت روز روابط عمومی و هفته ارتباطات اظهار داشت: روابط عمومی و اطلاعرسانی کار سختی است.
استاندار کرمان عنوان کرد: استان کرمان به دلیل ظرفیتهایی که دارد، میتواند پایلوت در حوزه ارتقاء روابط عمومی در حوزههای مختلف در کارآمدتر کردن روابط عمومیها نقش موثری ایفا کند و امیدواریم این شورا اقدامات هدفمندی در این زمینه انجام دهد.
وی تصریح کرد: حوزه روابط عمومی تنها حوزه انتشار و انعکاس اخبار بیروح یک اداره نیست بلکه یک نوع جهتدهی، سازماندهی فعالیتها، مشاوره به مدیران در نحوه مواجهه کاری خودشان با گروههای هدف و افکار عمومی است.
استاندار کرمان با اشاره به اینکه باید به زیرمجموعه خود در روابط عمومیها آموزشهای لازم را بدهید، بیان داشت: دیگر اخبار محرمانهای وجود ندارد و به نظر من اگر امروز چیزی به صلاح نیست گفته شود اصلا نباید بیان شود و امروز همه چیز به صورت شفاف است.
زینیوند با اشاره به اینکه استان کرمان به خوبی در کشور و جهان معرفی نشده است، ابراز داشت: به نظر من ۲۰ درصد استان کرمان به کشور و جهان معرفی شده است و کار حرفهای در روابط عمومی و اطلاع رسانی باید این باشد که ما بتوانیم به یک همافزایی در معرفی یک تصویر مثبت واقعگرایانه مبتنی بر همه ظرفیتهای استان کرمان از زهکلوت تا انار و چهار گوشه آستان ارائه شود.
وی تاکید کرد: استان کرمان در حوزه گردشگری نسبت به استانهایی که تنها به اندازه یک شهرستان هستند پایینتر است و آثار تاریخی و بناهای که در استان کرمان وجود دارد اگر در یک استان دیگر قرار داشتند اکنون کارخانه پول بودند و در این زمینه توجه نشده است.
استاندار کرمان ادامه داد: یک سازمان قوی و مستحکم به نام سازمان مسئولیتهای اجتماعی در استان شکل گیرد تا زمانی که شرکتهای بزرگ میخواهند پول بدهند به حساب شورای برنامهریزی استان واریز شود و از این طریق برای استان هزینه شود.
انتهای پیام/۸۰۰۱۸/ق