رفتن به بالا

پایگاه خبری جامعه نیوز | مرجع یادداشت های سیاسی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
  • الأربعاء ۷ شوال ۱۴۴۲
  • 2021 Wednesday 19 May

به گزارش جامعه نیوز:  توسعه بازاریابی فوتبال ایران با همکاری یوفا و AFC به گزارش خبرگزاری فارس، بر اساس هماهنگی‌های انجام شده با اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) امروز (۹ اردیبهشت ۱۴۰۰) جلسه‌ای آنلاین برای توسعه برنامه‌های بازاریابی فوتبال ایران برگزار شد. در این جلسه مسئول بخش آسیا جف ویلسون، نمایندگان AFC در بخش پروژه‌های ویژه و […]

به گزارش جامعه نیوز:

 توسعه بازاریابی فوتبال ایران با همکاری یوفا و AFC

به گزارش خبرگزاری فارس، بر اساس هماهنگی‌های انجام شده با اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) امروز (۹ اردیبهشت ۱۴۰۰) جلسه‌ای آنلاین برای توسعه برنامه‌های بازاریابی فوتبال ایران برگزار شد.

در این جلسه مسئول بخش آسیا جف ویلسون، نمایندگان AFC در بخش پروژه‌های ویژه و نمایندگان فدراسیون فوتبال ایران شامل حمیرا اسدی رئیس دپارتمان بین الملل، پرستو قدسی دبیر کمیته بازاریابی و وحید فتاحی نماینده بخش پخش تلویزیونی حضور داشتند.

مقرر شد طی برنامه یک ساله و شش مرحله‌ای با همکاری یوفا و AFC نسبت به تهیه برنامه استراتژیک و توسعه‌ای بازاریابی فوتبال ایران اقدامات لازم به عمل آید. به این ترتیب در چارچوب استانداردهای فوتبال اروپا و قوانین و مقررات بین المللی بازاریابی و علوم نوین تجاری سازی فوتبال، بستر لازم برای بهره برداری از فرصت‌های موجود بازاریابی و درآمدزایی در فوتبال ایران، بیش از پیش فراهم خواهد شد.

انتهای پیام/


این خبر را هم ببینید:  کمیته پزشکی ورزشی دانش‌آموزان تشکیل شد

اخبار مرتبط



تبلیغات

جديدترين خبرها